IT- och print är två viktiga tjänster som bara skall fungerar. För oss handlar det inte bara om att lösa tekniska problem, utan också om att tillhandahålla resurser och kunskap som hjälper dig och dina medarbetare att vara produktiva. Ett effektivt supportteam kan snabbt diagnostisera och åtgärda problem med datorer, skrivare och annan teknik, vilket minimerar driftstopp och främjar en smidig arbetsflöde hos er. Dessutom ger vi er vägledning och utbildning för att säkerställa att alla använder tekniken på det mest effektiva sättet.
Vi har en egen support- och serviceavdelning med utbildade och certifierade tekniker som snabbt hjälper dig att lösa dina problem – både på distans och på plats.
Hela vår verksamheten arbetar enligt ISO 9001, 14001 och 27001.
Kontakta vår supportavdelning på 08-546 888 88 | support@citedo.se
Ett nummer och en mailadress! Det är allt du behöver för att få hjälp från vår Servicedesk. Allt från tekniska problem till beställningar eller hur man enklast löser ett problem.
Citedo vill bidra till att ta ett samhällsansvar, ofta kallar CSR*. Det arbetet har vi kopplat till den feedback våra kunder ger oss när vi har avslutat ett ärende. Principen är enkel – varje gång en kund ger oss feedback på hur vi har hanterat ett serviceärende så donerar vi pengar till en hjälporganisation. Exempel på organisationer vi hittills har donerat pengar till är Barncancerfonden och Bris.
Rökerigatan 19
121 62 Johanneshov
08-546 888 00
Argongatan 11
431 53 Mölndal
020-89 70 00
Hästvägen 4E
212 35 Malmö
020-89 70 00
Körkarlsvägen 8A
653 46 Karlstad
054-57 01 50
Malöga 100
461 93 Trollhättan
0520-48 88 80
Brunnsgatan 20
553 17 Jönköping
036-330 31 00
Kinnegatan 21
531 33 Lidköping
0510-124 00
Sandgärdsgatan 12
503 34 Borås
020-89 70 00
Strandvägen 23 A
444 31 Stenungsund
020-89 70 00
Smedstorpsgatan 16
532 37 Skara
020-89 70 00