Citedo har som mål att erbjuda Sveriges bästa support. Det handlar inte bara om smarta lösningar och kostnadseffektiva upplägg, utan också om en attityd som genomsyrar hela organisationen. Alla supportärenden som kommer in får ett unikt ärendenummer där den som har begärt hjälp av oss kan sätta betyg på hur vi har hanterat ärendet. Som kund hos oss innebär det att ni alltid kan ge ett betyg på hur ni upplever vår support, och för oss är det underlag till att ständigt utvecklas. Snittbetyget från våra kunder hittills, även kallat NPS-score, är över 70 vilket är väldigt bra. Vilket vi självklart är väldigt stolta över – det är trots allt det finaste betyget vi kan få, tycker vi.
En IT-ansvarig hos våra kunder har dessutom möjlighet att hela tiden se alla pågående ärenden och få automatiserade månadsrapporter med en sammanställning.
Vår servicedesk är öppen på vardagar mellan 07:00-17:00 för att hjälpa er.
Kontakta oss om support
Citedo vill bidra till att ta ett samhällsansvar, ofta kallar CSR*. Det arbetet har vi kopplat till den feedback våra kunder ger oss när vi har avslutat ett ärende. Principen är enkel – varje gång en kund ger oss feedback på hur vi har hanterat ett serviceärende så donerar vi pengar till en hjälporganisation. Exempel på organisationer vi hittills har donerat pengar till är Barncancerfonden och Bris.
*CSR (Corporate Social Responsibility)